Od 1. 7. 2023 přecházíme na nový tiketovací systém! V nejbližších dnech dostanete do svých e-mailových schránek přihlašovací údaje do nového systému pro řešení požadavků. Nový systém přinese efektivnější zpracovávání klientských požadavků. Zadávat požadavky přes současný systém nebude od 1.7. možné. Staré či rozpracované tikety budou ve starém systému dořešeny.
Prosíme tedy, abyste tomuto návodu věnovali zvláštní pozornost.
Aby byl přechod na nový systém pro vás co nejjednodušší, sepsali jsme pro vás návod krok za krokem, jak s novým systémem pracovat.
1. Přihlášení do systému
Klikněte na tlačítko "Přihlásit se" na stránce https://podpora.antstudio.cz/
2. Odeslání požadavku
Videonávod
Natočili jsme pro vás videonávod, jak na odeslání požadavku. Mrkněte na něj.
Odeslání požadavku:
- První způsob - po přihlášení na stránce https://podpora.antstudio.cz/ pomocí tlačítek "Odeslat požadavek" a "Nový požadavek"
- Druhý způsob - zaslání požadavku přes e-mail na podpora@antstudio.cz
Pro odeslání požadavku je nutné vyplnit krátký formulář, kde co nejvíce popište a specifikujte váš problém. Abychom problém vyřešili co nejrychleji, využívejte i nahrávání příloh (např. screenshotů).
Po odeslání požadavku se mu budeme hned věnovat. Po chvilce jej uvidíte v přehledu požadavků (viz další krok).
Odpověď
Odpovědět na požadavek můžete též pouze odpovědí v e-mailu nebo přímo v tiketovacím systému.
3. Přehled požadavků
V přehledu můžete vidět všechny odeslané požadavky, včetně komentářů. Lze na ně i jednoduše reagovat.
V případě, že budete mít s používáním aplikace nějaký problém, kontaktujte nás na podpora@antstudio.cz
Komentáře
0 komentářů
K článku není možné přidávat komentáře.